Rolige tider i business ske for os alle. De sker til etablerede virtuelle assistenter samt til dem lige starter ud. Telefonen stopper ringer, din e-mail-indbakke er så tomt, du spekulerer på, hvis din internet-service er nede og du kan ikke tænke på en make-arbejde-projekt til at redde dit liv. Den gode nyhed er, at når du har oplevet et par rolige tider og lært, at de altid ender, de vil miste deres evne til at skræmme dig. Men jeg forstår, at indtil du har at erfaring der kan være skræmmende, behårede monstre venter i de stille timer når dit arbejde har tørret op.
Derfor vil jeg tilbyde dig 10 dokumenteret måder at forvise disse monstre, og endda forvandle dem stille timer til din fordel. Ved hjælp af nogle af de elementer og idéer fra nedenstående liste vil hjælpe ikke kun holde du besat mens business er langsom, men de vil tilføje til instituttets stærk virksomhed du er allerede bygning. Hvad jeg forsøger at gøre med denne liste er maksimere potentialet i din virksomhed, så du ikke unødvendigt bliver ofre for at arbejde langsommere, når du ikke ønsker at.
1. følge op på gamle kundeemner. Det lyder simpelt, men dette nummer et tip kan være en redningskrans og et business-builder. Grave gennem din kontaktperson filer (du kan holde en liste over kundeemner, højre?) og Opdater mindet om dem, du ikke har talt med i et stykke tid. Send dem en ‘tænker på dig og din virksomhed’ e-mail, mail dem et kort med dit visitkort, lukket, sende dem en e-kort, der annoncerer en ny tjeneste, du tilbyder. Sikre alle dine kundeemner, gamle og nye, der holder dig top of mind når de indser, at de har brug for virtuelle støtte.
2. rydde op noget, du har tolerere. ‘Tolerating’ er en coaching ord – det betyder disse fortrydes opgaver og begravet idéer, som vi bærer rundt med os, nogle gange ubevidst, der kan dræne vores energi. Hvad kommer til at tænke, når du tænker på noget du bære rundt med dig mentalt hele tiden? Har du brug at fuldføre en forretningsforbindelse med en person, du har været frygtet at kalde? Har du en bunke papir, der har bør for arkivering? Er der en side eller to af dit websted, der ikke er komplet? Er der nogle opgave du har været at sætte ud måneder eller endda år? For at bevæge sig fremad, vi har brug for energi, både psykisk og fysisk, at gøre dette. Disse ting, at vi tolererer dræne vores energi og derfor forhindrer os i at nå alle vil vi gerne. Holde op med at tolerere, endog én ting, og du vil gøre plads til mere succes.
3. call din mor (eller din bedste ven eller din coach eller mentor) og spørge hvad du har brug for. At være en selvstændig professionel kan være en hård række til at hakke. Få følelsesmæssig støtte du har brug for til at holde ud. Den person, du kalder (eller endnu bedre, tale med personligt) bør være nogen du har tillid med dine følelser og en person, der kan rose og lykønske dem, når det er nødvendigt. Dele nogle af din frygt og tvivl med denne person og så spørge dem hvad du har brug for. Måske har du brug for dem til at fortælle dig, de er stolt af dig. Måske du har brug for dem til at kalde dig en gang om ugen og check-in til at se, hvor du er. Uanset hvad det er, bede om det. Du vil blive overrasket over, hvor meget vores kære ønsker at vide, hvad vi ønsker fra dem. Med denne form for støtte i dit liv er du meget mere tilbøjelige til at lykkes.
4. sikre du er klar til nye forretninger. En af de bedste måder at sikre vi tiltrække nye virksomheder er at sørge for (det er 100% sikker) vi er helt klar til når der business ankommer. Har du en velkomstpakke helt klar til at give til en kunde? Hvis en ny klient kaldet fem minutter fra nu kan du sende det til dem lige med det samme? Er du organiseret nok til at bringe nye virksomhed? Føler dig på toppen af din nuværende dos og kalenderen business? Har du en proces på plads til at bringe en ny klient (dvs. en ‘første møde’ dagsorden eller en liste over spørgsmål at stille nye kunder om hvad de har brug for fra dig)? For at sikre, at du ikke ubevidst presser nye business væk fordi du ikke er klar, Sørg for at du er i stand til at svare “ja” til alle de ovenstående spørgsmål.
5. gør én ting du er bange for. Jeg beder ikke dig om at lære at skydive nøgne, men der er værdi i at sikre, at der ikke er business-building aktiviteter, som vi undgår fordi vi er bange for dem. Vælge en ting, selv en lille en i første omgang, at du er bange for at gøre og gøre det. Er du bange for at deltage i en netværksgruppe? Er du bange for at kalde din gamle chef og spørger hende ud til frokost at drøfte Virtual Assistance? Undgår du, at give en præsentation til en gruppe, der har bedt dig om? Disse er blot eksempler til at få dig til at tænke; nu er din lille stemme fortæller dig, hvad din egen personlige monster-in-the-dark er. Af stående op og stirrer pågældende monster ned, gå lige ind i hans mund og danse rundt, vil du fremstå stærkere, mere selvsikker og mere stolt af dig selv. Tage en chance og bygge dig selv ved at gøre noget du er bange for.
6. skabe nogle rum. For nylig jeg gik igennem min office bogreol og renset ud nogle bøger, jeg ikke var bruger og doneret dem til velgørenhed. Jeg lavede en lille smule af rummet på en hylde, men det gjorde en kæmpe forskel for mængden af ledig plads i mit hoved. Er du føler rodet og begravet under papir? Skal filerne være renset ud og reorganiseret? Hvad med disse bunker af ting på gulvet du træder over hver dag? Ren fysisk plads kan gå en lang vej at hjælpe os flow mere tydeligt med vores virksomhed liv. Kig på din fysiske rum og se om der er plads til forbedringer.
7. Sæt en ny kundeservice på plads. Tilføje en “merværdi” til din liste af tjenester kan virkelig hjælpe til at bygge dine kunders opfattelse af dig som et værdsat medlem af deres hold. Denne nye kunde service vare kan enten være noget du annoncere til klienterne (e-zine støtte, bogholderi, virtuelle hund omvandrende) eller noget du gør ‘ud over call of duty’ (klient fødselsdagskort, en regelmæssig check-in med et travlt klient til at se, hvad mere du kan gøre, 15 minutter af din tid, du ikke regningen for). Vi er i en kunde servicevirksomhed og vores kunder er vores vigtigste ressource. Hvilke nye funktion kan du føje til dine tjenester, der regelmæssigt bringer hjem til dine kunder og hvor meget du sætter pris på dem?
8. bo foran din cirkel af indflydelse. Med udgangspunkt i punkt 7, kan vi altid drage fordel af at sikre, at disse mennesker i vores liv, som vi betragter som vores cirkel af indflydelse er klar om, hvad vi gør, og at vi er på udkig efter nye business. Medlemmer af din cirkel af indflydelse er de mennesker i dit liv, der har evnen til at drive virksomhed mod dig. De er din mentorer, dine kolleger, dine tidligere forretningsforbindelser. En let business-bygning teknik er at have en liste over specifikt hvem disse mennesker er i dit liv og derefter kontakte dem med jævne mellemrum for at lade dem vide du er stadig i erhvervslivet. Du kan gøre meddelelser om nye tjenester til dem og sikre, at de holder dig top of mind når de anbefaler virtuelle bistand til mennesker de mødes.
9. Lyt til din muse. Erhvervslivet er ikke “alle business”, selv om nogle måske ønsker du at tro, at. Den kreative vene, der løber gennem hver og én af os kan være et stort aktiv, når vi markedsføring og bygge vores virksomheder. Har du nogensinde haft en virkelig skør idé om, hvordan at uddanne potentielle kunder om, hvad du gør? Har du nogensinde set en andens markedsføring eller reklame materialer og været begejstret ved den ‘ud af boksen”tænkning, der naturligvis gik ind i dem? (Og så indså, at du havde denne idé seks måneder siden og ikke følge op på den. Bummer.) Lad dine kreative safter flyder. Vær ikke bange for at gøre noget, der er en lille smule genial til at markedsføre din virksomhed og tiltrække nye kunder. Jeg har en tidligere kunde, der er en træner, der har fået sammen med flere andre iværksættere kvinder (massage terapeuter, estheticians, kunst lærere) og er at smide en pyjamas fest for kvinder næste måned. Det er en helt skør idé og det ligner så meget sjov! Hvad kan du gøre det ville få mennesker tænker, “Wow!” og sætte et smil på deres ansigter.
10. tal med en mentor. Vores sidste element kommer fra “ingen grund til at genopfinde den dybe tallerken” afdeling. Kender du nogen, der er en veletableret VA eller iværksætter? Hvis ja, hvorfor ikke ringe vedkommende op, spørge dem, hvis du kunne købe dem en kop te og vælge deres hjerne lidt. Hvad har de gjort det hjalp dem lykkes? Hvad ru pletter de rammer, du kunne undgå? Du kan endda bede dem, “Hvis du var i min situation lige nu, hvad er én ting, du ville gøre for at dyrke min forretning?” Folk elsker at tale om deres succeser og jeg vil vædde på du vil blive overrasket over alle de værdifulde oplysninger, der kommer frem når du blot bede.
Der har du det. Ti ting du kan gøre lige nu for at holde din business-bygning dynamik går selv når du oplever et midlertidigt arbejde afmatning.
Seneste kommentarer